Daftar sekarang untuk mendapatkan tawaran istimewa.

Tarikh

10 – 12 November 2022

Khamis (10 November 2022)

8.30pm – 11.00pm

Jumaat (11 November 2022)

8.30pm – 11.00pm

Sabtu (12 November 2022)

9.00am – 5.00pm

Platform

ZOOM Webinar

Berniaga memang best. Ada masa sendiri, anda sendiri menjadi boss, anda sendiri yang uruskan semua perniagaan. Tiada orang nak mengarah dan nak menyuruh anda buat itu ini.

Tapi betul ke cara bisnes anda itu?

Let’s Go!

Anda mungkin usahawan atau peniaga kecil yang baru atau ingin memulakan bisnes tapi masih RUNSING memikirkan cara nak bina bisnes dari KOSONG?

Runsing tak tahu cara nak PASARKAN PRODUK & PERKHIDMATAN anda dengan ZERO KOS MARKETING?

Pening memikirkan berapa banyak MODAL yang anda rasa anda patut LABURKAN dalam bisnes anda nanti…

Itu baru modal! Bagaimana pula dengan KOS OPERASI BISNES nanti?

Lebih malang lagi!

Kalau anda hanya seorang PEKERJA yang hanya membuat bisnes SEKADAR SAMPINGAN untuk HIDUP atau SEKADAR UNTUK MAKAN!

Kerisauan anda itu sehinggakan kadang kala  TERBAWA – BAWA dalam MIMPI…. 

“Apa yang bakal terjadi kalau aku GAGAL uruskan bisnes & sales aku dengan baik dan berkesan nanti?”

Haaaaaa….. itu baru sentuh pasal SALES belum lagi nak fikirkan BAJET BISNES, NAK AMBIL PEKERJA &  CASHFLOW HARIAN dalam bisnes anda lagi. .

Agak – agak Meninggal tak?  Apa yang anda rasakan sekarang ini? 

Bengang?

Runsing?

Pressure?

Tipu lah kalau anda tak pernah rasa bengang atau pressure dek kerana anda lihat orang lain lebih berjaya daripada anda!

Kami percaya tahap PRESSURE anda tu kadang kala menyebabkan anda OVERTHINKING bagaimana nak hasilkan duit dengan cepat (DUIT CASH) di depan mata anda setiap hari! Betul………

Tu belum lagi masuk tahap PRESSURE dengan KERJA HAKIKI anda di PEJABAT lagi, Kami juga percaya ada di antara anda ini yang sedang memikirkan bagaimana NAK BUAT BISNES SEHINGGA ANDA MAMPU BERHENTI KERJA?

Yelah penat bekerja tapi gaji hujung bulan HABIS LESAP tak tahu hilang kemana? Seolah – olah macam anda DIROMPAK !

Puas dah jadi DROPSHIP / AGENT DAN STOKIS produk orang sana sini. Penat dapat tapi duit tetap tak nampak! Tak tahu mana silapnya.

Kadang – kadang asyik lah terbayang Bagaimana nak JANA PENDAPATAN sehingga RM 10,000, RM 50,000 atau LEBIH BANYAK LAGI macam orang dah berjaya tu?

Haaaa… Bagaimana caranya ? Dah puas fikir? Nanti dulu ….. Tak semudah itu anda nak capai SALES sebanyak itu. Semua perkara dalam dunia ini perlukan TINDAKAN, bila ada TINDAKAN pasti ada RESULTS!

Jelas….?

Kejap!!

Bagaimana pula dengan nasib founder….?

“Kami pun ada banyak PERUT NAK DIISI, ada PERIUK NASI yang perlu dijaga, bagaimana dengan nasib kami yang terjejas dengan permasalahan EKONOMI YANG TAK MENENTU ini, banyak sektor – sektor terjejas termasuk lah kami sebagai founder ni….. Bagaimana untuk kami mula bisnes semula…?”

Haaaa… Bagaimana caranya? Dah puas fikir? Nanti dulu ….. Tak semudah itu anda nak capai SALES sebanyak itu. Semua perkara dalam dunia ini perlukan TINDAKAN, bila ada TINDAKAN pasti ada RESULTS!

Perit  tapi itu lah yang terpaksa ditelan hari – hari kalau anda mulakan bisnes TANPA ILMU BISNES YANG BETUL ! 

Ramai yang tak tahu, usahawan sebenarnya terpaksa menghadapi banyak masalah dan cabaran. Yang lebih menyedihkan, ramai usahawan terpaksa menanggungnya sendiri kerana tak ada tempat nak mengadu, tak ada orang lain yang faham.

Kami bercerita ini berdasarkan PENGALAMAN yang kami perolehi lebih dari 15 TAHUN kami beroperasi. Kami mendengar setiap daripada RINTIHAN ANDA dan RESAH ANDA.

Jadi RICHWORKS nak BANTU anda ! Nak BIMBING seramai mana usahawan atau peniaga – peniaga kecil sederhana yang terjejas atau runsing memikirkan bagaimana NAK MULA BISNES dengan betul !

Jadi kerana itulah, kami ingin sampaikan ilmu – ilmu bisnes ini kepada anda agar anda boleh mula bisnes anda dengan berjaya sama seperti orang – orang yang telah pun berjaya.

Anda akan tahu:-

Segalanya Tentang Bagaimana Mulakan Bisnes Sebenar Dari Kosong?

Bagaimana Elakkan Gagal Dalam Bisnes?

Bagaimana mulakan dengan tidak banyak modal?

Bagaimana nak bisnes sehingga mampu berhenti kerja?

Bagaimana bisnes sambil bekerja?

Bagaimana nak pasarkan produk & servis tanpa banyak modal dengan Zero Kos Marketing?

Bagaimana cara pantas nak buat RM10K sebulan ke RM100K sebulan atau lebih sebulan?

Bagaimana buat duit sebagai DS / Agent / Stokist?

Bagaimana bina bisnes jika anda founder?

Semua jawapan untuk soalan anda ada di “Nak Mula Berniaga”

Daftar Sekarang!

Day(s)

:

Hour(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

RM997

PERCUMA

1 akses masuk ke Nak Mula Berniaga

Datuk Wira Dr. Azizan Osman

Datuk Wira Dr. Azizan Osman adalah seorang individu yang memulakan karier hidupnya secara sederhana dan kini diiktiraf sebagai jurulatih bertaraf dunia oleh International Coach Guild (ICG) dalam bidang perniagaan, pemasaran, kepimpinan dan penguasaan potensi diri.

Beliau memiliki keupayaan luar biasa yang dapat mempengaruhi perubahan positif seseorang individu untuk menghasilkan kerja terbaik serta menjadi team yang efektif dan luar biasa.

Sejak 2008, Datuk Wira Dr. Azizan Osman telah membantu lebih daripada 700 ribu peserta menerusi program yang dianjurkan secara langsung melalui Richworks International, syarikat yang diterajui beliau sebagai Pengasas dan Pengerusi RichWorks International. Beliau telah membantu ribuan usahawan dan jutawan untuk berjaya melalui strategi dan formulanya yang praktikal, mudah dan terbukti berkesan.

Beliau juga telah menulis lebih daripada 10 buku mengenai perniagaan, pemasaran dan penguasaan potensi diri. Buku ‘Beat the Curve’ yang dikarang bersama Brian Tracy antara buku yang berjaya tersenarai sebagai buku terlaris di Amazon.

Perkongsian di media sosial beliau juga turut menjangkau puluhan ribu orang setiap minggu, menjadikan beliau influencer yang dapat membantu ramai orang untuk merealisasikan potensi diri pada tahap tertinggi.

Sejak 2015, menerusi Program High Net Worth Coaching bersama kumpulan Titanium, Datuk Wira Dr. Azizan Osman telah memberikan bimbingan kepada lebih 700 usahawan jutawan cekal dalam perkembangan dan pertumbuhan perniagaan mereka yang luar biasa. Jumlah anggaran jualan tahunan untuk kumpulan usahawan ini telah mencecah RM3.2 bilion.

DISCLAIMER: The RichWorks’ Training Program is designed to guide the Client to learn how to consistently achieve results and make purposeful choices. Although good faith efforts have been taken to preserve Client confidentiality, RichWorks makes no guarantees in this regard or to information communicated by and between Clients in this program. The success of the Clients are also the result of several factors inclusive of personal motivation and intentions, attitudes, knowledge, perseverance, hard work and determination.

PENAFIAN: Program Latihan RichWorks direka untuk membimbing Klien untuk belajar bagaimana untuk mencapai kejayaan secara konsisten dan membuat pilihan yang sesuai. Walaupun usaha sebaiknya telah diambil untuk mengekalkan Privasi Pelanggan, RichWorks tidak memberikan jaminan dalam hal ini atau untuk maklumat yang dikomunikasikan oleh dan antara Klien dalam program ini. Kejayaan Klien juga merupakan hasil daripada beberapa faktor termasuk motivasi dan niat peribadi, sikap, pengetahuan, ketekunan, kerja keras dan tekad.

Copyright © Richworks International Sdn Bhd 201001025185 (909099-W) | Privacy Policy |SST No : B16-1902-32000193